Air Claim Support is volmaakt gelukkig als er een vliegtuig vanwege overmacht zeker drie uur vertraging oploopt. Sadistisch? Misschien, maar dit houdt in dat “slachtoffers” tot € 600,- kunnen claimen en terugvorderen van de luchtvaartmaatschappij.
Dit kun je allemaal zelf regelen, maar wie verstandig is laat het aan Air Claim Support over. Dit Vlaardingse bedrijf weet de weg, handelt claims snel af en zorgt ervoor dat alle revenuen bij de klant terecht komen.
Wie denkt recht te hebben op een uitbetaalde claim, betaalt eenmalig € 10,- per gezin/groep. Dat zijn kosten die worden gemaakt ter verificatie van de persoonsgegevens.
Nu de zomer met rasse voorjaarsschreden dichterbij komt neemt het aantal (camping) vluchten toe. Dus ook het aantal vluchten dat niet op tijd vliegt. Van en naar luchthaven Schiphol nemen jaarlijks circa 100 miljoen toeristen en zakenmensen het vliegtuig. Hiervan komt globaal 1% in aanmerking voor een geldige claim. Air Claim Support zorgt ervoor dat gehonoreerde claims (tot € 600,- intercontinentaal en tot € 250,- binnen Europa p.p.) geheel bij de klant terechtkomt. In vergelijking met andere aanbieders van deze service, die de eigen
kosten van de claim afhalen, bent u bij Air Claim Support zo’n 30% voordeliger uit.
Het aantal geannuleerde vluchten op Schiphol blijft (in tegenstelling tot het aantal toestellen) stijgen. Dit heeft te maken met de te magere maximale capaciteit van de luchthaven die eenvoudigweg is volgepland. In 2018 hadden volgens de Europese Verordening 261/2004 liefst 839.500 passagiers recht op een vergoeding vanwege een vertraagde of geannuleerde vlucht.
Dat de Europese vliegvelden de groei van alle luchtverkeer niet aankunnen strekt de passagier tot financieel voordeel. Verwacht wordt, dat als de knelpunten niet snel worden aangepakt, in 2040 jaarlijks 1,5 miljoen helemaal niet meer kunnen plaatsvinden. Binnenkort zullen dagelijks 470.000 passagiers met een vertraging tot twee uur worden geconfronteerd.
De vliegroutes vanaf en naar Schiphol die de meeste vertraging genereren zijn: Amsterdam-Barcelona en Barcelona-Amsterdam. Veelal het gevolg van operationele problemen bij de Spaanse luchtvaartmaatschappij Vueling en de nodige stakingen van de Franse verkeersleiding.
Op nummer drie Amsterdam-Antalya. Hiervoor zijn technische problemen bij Onur Air vaak de oorzaak. Dan Amsterdam-Gatwick en Amsterdam-Luton Town. Geheel in de traditie van het perfide Albion is het weer grote boosdoener.
Wie iets verder weg gaat weet van vertraging van en naar Rome Fiumicino. Ook hier spelen stakingen en de vaak niet aflatende wind een prominente rol.
Claims tot € 600,- intercontinentaal en tot € 250,- binnen Europa p.p.
Een vlucht naar de vakantie-eilanden Palma de Mallorca en Ibiza zijn qua efficiëntie geen garantie voor een spoedige terugvlucht. Het verlengt misschien het vakantiegevoel, maar ook hier spelen stakingen de hoofdrol.
Tot Europees slot is er de vlucht naar Lissabon. Ook hier stakingen, meest ten gevolge die bij Vueling en enige operationele ongemakken.
Wie niet kijkt op een uurtje meer of minder, doet er kennelijk goed aan naar een van bovenstaande bestemmingen af te reizen. Vaak is de prijs van een ticket aanvaardbaar en kan een vergoeding tot gratis vervoer leiden.
Dus mocht u deze zomer worden geconfronteerd met vertraging of annulering van uw vlucht: schroom niet en klik op: www.airclaimsupport.nl. Iedere aanvraag wordt snel verwerkt en leidt tot 100% uitbetaling van uw claim.
Stichting Claim Support
Oosthavenkade 39b, 3134NW Vlaardingen
Email: [email protected] | Telefoon: 010 – 2452077